HomeCulture"Seidlovy nejlepší filmy": recenze "Sparta" v San Sebastianu

“Seidlovy nejlepší filmy”: recenze “Sparta” v San Sebastianu

Drama Ulricha Seidla “Sparta” včera oslavilo dlouho očekávanou světovou premiéru na festivalové soutěži v San Sebastianu. Po vzrušené debatě o situaci během natáčení s nezletilými herci v Rumunsku, Projekce je první příležitostí pro širokou veřejnost osobně vidět dílo, při této příležitosti přehled prvních reakcí z národních i mezinárodních obchodních médií:

“ABC” (španělština)

“Je to kompletní balíček.” Je to příběh nezdravé dětské přitažlivosti v rukou extrémně přízemního režiséra Comfort: ‘Sparta’ je extrémní film, to ano, ale má některé nežádoucí postavy. pedofil s přednáškou Jemnost a moudrá rovnováha mezi hříchem a pokáním, která sleduje… Zkrátka: lepší než očekávané a snáze stravitelné filmy, které se vám budou líbit nebo nelíbí. Ale byl vytvořen s větší propracovaností, vypočítavostí, inteligencí a touhou upoutat konverzaci. vytvořit konflikt”

“Svět” (Španělsko)

“A v neděli Konečně promluvil, řekla ‚Sparta‘, a aniž by cokoliv dokazoval nebo vyvracel. Jediné, co zbývá říci, je, že na rozdíl od mnoha jeho dřívějších filmů je tento film velmi syrovým, znepokojivým a ponurým odrazem existence pastí. Film, který měl vždy za cíl obrátit kameru na temnou stránku privilegované bohaté společnosti, Seidl nyní bojuje o nemilosrdné vystřízlivění. Není v tom ani špetka morální ironie, v mnoha případech k nerozeznání od výsměchu. To je nyní do bodky neplatné. ze zoufalství…

Výsledkem je pravděpodobně nejlepší Seidlův film, nejzoufalejší, nejtěsnější, nejnemotornější… ale za jakou cenu? Je vše cenné pro umění? … Nicméně, jak říkáme, presumpce neviny neplatí stejně pro všechny zločiny, kdy jsou oběťmi ti nejzranitelnější (děti, chudé děti) nebo postižení nespravedlivými sociálními strukturami (ženy. Týraná žena) Špatný den být členem poroty na filmovém festivalu.”

“The Vanguard” (Španělsko)

“Tuto neděli Film je otevřen před potenciálním publikem, které tleská neklidnému a ustálenému příběhu o nešťastné mysli pedofila, která bojuje se svými impulzy… Seidlova vynalézavost v zajímavé práci Tato hrubost a riziko spočívá v pečlivém sledování chování Mučený muž stál na útesu a snažil se bojovat s pokušením. Režisér se ze všech sil snažil nezobrazovat Ywalda jako zlého tvora, násilí zde skutečně číhá ze strany některých rodičů dětí, kteří se také dívají na učitele. Podezření a paranoia “Sparta” je rozhodně těžko stravitelný film. Ale děj v době úpadku jednoduššího titulu vyvolává více debat než vítání. Seidl posunul laťku a jeho filmy si zaslouží mimořádné uznání.“

“Země” (Španělsko)

Největší španělský deník se zaměřuje především na obvinění. dal to jasně najevo „Nemá smysl ukazovat, že potřeba pedofila hlavního hrdiny vede k bloudění. Žádné dítě není nahé, i když je vidět ve spodním prádle Seidl, specialista na management a Temnota ukazuje na reflexi: Rakouští mistři v judu, kteří mají tendenci mít sex s dětmi, jsou lepší otcové než skuteční otcové, kteří se nestarají o své děti v opuštěné škole v Transylvánii a jejich chudobě, která existuje všude.“